חדשות

יוסי כספי, מנכ"ל KMS lighthouse יציג בכנס של לשכת מנתחי מערכות: "ארגונים מחפשים פתרונות שיסייעו לעשות האחדה ארגונית של התכנים השיווקיים"

"מידע  ארגוני הוא כמו טלפון שבור", מספר יוסי כספי מנכ"ל ויו"ר KMS lighthouse מקבוצת אמן, שיציג בכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות בישראל שייערך ב-22 במרץ 2015. "המעבר של המידע מהחלטות ההנהלה, דרך הצינורות השונים ועד ללקוחות הקצה, יכול להתקל בשינויים רבים הנובעים מכך שהרבה גורמים מעורבים בו במהלך הדרך. ארגונים רבים כיום אינם יודעים עדיין איך למנף על הצד טוב ביותר את נכסי הידע שלהם כדי לספק את המענה הנדרש ללקוחותיהם. בעזרת פתרון Lighthouse ניתן לעשות האחדה של התוכן הארגוני בכל הרמות, החל מהמנכ"ל, דרך מנהלי המכירות, מחלקות השירות ועד ללקוחות הסופיים."
פתרון Lighthouse, אותו יציג כספי בכנס, מסייע כבר היום לספק מידע מדויק ואמין, במגוון ערוצים, דרך תיבנות חכם של מידע, המאפשר ליצור האחדה של המסרים השיווקיים בכל ערוצי השירות. כך, ניתן לקצר את זמני ההכשרה, להגיב בזמן אמת לשאילתות של לקוחות, ניתן להפוך את התקשורת עם הלקוחות לאפשרויות מכירה בקלות יתרה וניתן להעביר יותר תעבורה ממוקדי השירות לשירות עצמי.
"נניח שבנק מחליט לשווק תוכנית חיסכון מסויימת," ממשיך כספי. "כמות המידע שנציגי השירות נדרשים אליהם מקשה עליהם לעשות את זה בצורה מקצועית ונכונה, תוך התאמה לצרכים של כל אחד ואחת מהלקוחות. זהו אלמנט של טלפון שבור, בו כוונות ההנהלה לא תמיד מחלחלות לצוותים בשטח."
KMS lighthouse מספקת כבר היום שירותי הבנייה והאחדה של ידע ארגוני למגוון לקוחות מהעולם הפיננסי. לחברה ניסיון רב בהתמודדות עם ידע מגוון – של בנקים, חברות ביטוח וחברות אשראי – וביכולתה לספק את המידע הנכון על פי שאלות פשוטות. "השאיפה שלנו היא לספק לאנשי המכירות בשטח את התשובות הטובות ביותר שיאפשרו להם להתמודד עם הלקוחות ולספק שירות מוצלח, וגם לקדם הזדמנויות מכירה על הצד הטוב ביותר. זאת ניתן לעשות על ידע אספקה של מידע מדוייק בזמן אמת," אמר כספי.
"בעולם של שינויים מהירים, בו למוצרים ומסרים יש מחזור חיים קצר מאוד, רוב החברות נאבקות להחזיק מסר עקבי המספק אסטרטגיית יציאה לשוק עקבית," מסכם כספי. "על כן ארגונים רבים חווים שיעורי המרה נמוכים. בעזרת Lighthouse ניתן להשיג יעילות במכירות דרך גישה מהירה לידע, יצירת חוויה עקבית, מדוייקת וריספונסיבית בכל נקודות הנגיעה עם לקוחות הקצה ולקוחות פוטנציאליים."



לפרטים נוספים