חדשות

קבוצת אמן מבצעת רכישה משמעותית נוספת אשר תגדיל את אחיזתה בשוק הבינלאומי ותרחיב את מגוון מוצריה בתחום ניהול המידע : רכשה את חברת-הבת של בלופניקס - KMS (נאסד"ק: BPHX) העוסקת בתחום ניהול הידע בן פסטרנק, מנכ"ל אמן: "אני צופה גידול במחזורי הפעילות של הקבוצה"

 תחום השרות הינו התחום המרכזי בפעילותו של כל ארגון. מערכת ה- Lighthouse, ספינת הדגל של פתרונות ניהול הידע של KMS עונה על הצורך בשימור והעלאת רמת השרות ללקוח, תוך קידום רמת המענה. המערכת מספקת באופן עקבי ומיידי את כל המידע הדרוש, בזמן אמת, לנציגי שירות לקוחות ב- call centers. הידע נשאב ממגוון רחב של מקורות ומוטמע לתוך מאגר מרכז אחד, חזק, מהימן ונגיש, המאפשר להניע את המידע בצורה פשוטה ומהירה. לקבוצת אמן פתרונות מובילים בתחום ניהול המידע וידע רב בהטמעת מערכות BI וניהול ידע בארץ ובחו"ל.

הפתרון של חברת KMS המחזיקה בנתח שוק של למעלה מ-80 אחוזים מהשוק הישראלי ופועלת, בין היתר, בחברות מובילות במשק הישראלי, כגון סלקום, פרטנר, לאומי קארד, בנק מזרחי ותקשוב. החברה ממקדת את פעילותה העסקית והטכנולוגית בתחום זה וכיום מובילה בצורה משמעותית את ההתקנות בישראל. לחברה לקוחות באירופה ובמזרח הרחוק.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן: "רכישת חברת KMS של בלופניקס מהווה חיזוק משמעותי ביותר לפעילות קבוצת אמן בארץ ובחו"ל. הרכישה משפרת את אחיזת הקבוצה בתחום
המידע והידע ומחזקת את הפתרונות התפעוליים שלנו מול הלקוחות. אנו מצפים לפעילות רבה בנושא זה בארץ ובחו"ל ואני צופה גידול במחזורי פעילות הקבוצה בעשרות מיליוני דולרים תוך שלוש שנים בתחום זה".

זיו אזמנוב מנכ"ל החברה, הוסיף: "קבוצת אמן תשקיע רבות בפיתוח הפתרון של KMS על מנת לספק ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים את הפתרון הטוב ביותר למרכזי שירות לקוחות. כעת, כל נציג שירות, בכל חברה, יוכל לקבל את כל הפרטים הדרושים על מנת לספק את השירות הטוב, המקצועי והזריז ביותר ללקוח בצד השני. הפתרון מניב חיסכון רב בזמן ובמשאבים, תוך שמירה על מתן שירות לקוח מיטבי ושיפורו. זהו האתגר המרכזי של יחידות השרות והטכנולוגיה כיום – שמירה על אותה רמת שירות, בפחות הוצאות ובזמן קצר יותר".

עם חתימת הסכם הרכישה, נודע על זכייה במכרז להטמעת המערכת של KMS ב- Call Center גדול במזרח הרחוק, במאות אלפי דולרים. מהחברה נמסר כי במהלך החודשים הקרובים עתידה לצאת גרסה חדשה של הפתרון, שתכיל יכולות חיפוש מתקדמות ביותר.


אודות חברת בלופניקס

חברת בלופניקס פתרונות בע"מ (נאסד"ק: BPHX) מובילה את שוק ה- Enterprise IT Modernization בפיתוח פתרונות ייחודיים המאפשרים לחברות לבצע אוטומציה של תהליכי המודרניזציה והשדרוג של המערכת הממוחשבת ולהפיץ תשתית IT על מנת להגדיל את התשואה להשקעה במערכת. חברת בלופניקס מציעה ללקוחותיה מערך מקיף של כלים ושירותים, לרבות טכנולוגיה להבנה, הצגה, הגירה (migration), פירעון ופיתוח מחדש. החברה בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנה במתן סיוע ומענה ללקוחות המבקשים לרענן ולשדרג שירותים ותהליכים ארגוניים ועסקיים. כתוצאה מהשימוש בפתרונות ניהול הידע של בלופניקס, לקוחותינו יכולים להגן על המערכות הממוחשבות שברשותם ולשפר את ביצועיהן באופן מיטבי.

חברת בלופניקס מספקת פתרונות מודרניזציה לחברות הפועלות בתחומים שונים ומגוונים, כגון טלקום, פיננסים, ביטוח, ייצור, לוגיסטיקה, תחבורה ועוד. על לקוחותינו נמנות חברות בעלות שם, בהן אפלאק, סיטי גרופ, דיימלר-קרייזלר, מריל לינץ', טמנוס ועוד.



לפרטים נוספים