חדשות

חברת אינפורמטיקה מציגה פתרון ניהול נתוני לקוח מרכזי (MDM) לענן

הפתרון החדש תורם לשיפור תוצאות המכירות, השיווק והשירותים בעזרת אספקת מידע משופר וכולל על הלקוח במבט אחוד למשתמשי Salesforce.com

אינפורמטיקה מיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת אמן


חברת אינפורמטיקה (Informatica), המיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת אמן, מציגה פתרון חדש לניהול נתוני לקוח מרכזי (Master Data Management – MDM) בענן. הפתרון מיועד לארגונים המבקשים לשפר את קבלת המידע אודות הלקוח בתוך מערכות ניהול הלקוח של חברת Salesforce.com הפופולארית. ה- Informatica Cloud MDM מעצים את המובילות של אינפורמטיקה בתחום אינטגרציית המידע בענן וניהול נתוני הלקוח המרכזי בארגון. הפתרון החדש פותח בסיוע טכנולוגיות חדשות שהגיעו לחברה כתוצאה מרכישה של חברת Data Scout Solutions.

בעזרת ה- Cloud MDM החדש, ארגונים יכולים להשתמש במערכות ניהול קשרי הלקוחות (CRM) שלהם בצורה יעילה הרבה יותר, לקבל מידע טוב יותר על אפשרויות מכירה (leads) ולאתר הזדמנויות מכירה נוספות והעמקת מכירה ללקוח. הפתרון של אינפורמטיקה פועל על פלטפורמת Salesforce.com בענן, מבלי צורך להתקינו באופן ידני או לרכוש חומרה מיוחדת. ה- Informatica Cloud MDM מסייע ליעילות תהליך המכירה, משפר את מתן השירות ללקוח על ידי הבנה טובה יותר של צרכיו והתנהגותו הצרכנית ובכך מסייע להחזר השקעה גבוה. דרך המערכת ניתן לעקוב אחר הזדמנויות מכירה, לנהל היררכיות מכירה ולהפיק דו"חות שונים ולקבל מידע נוסף שיכול לסייע במכירה.

"בעידן בו קיימת התפוצצות של מידע בענן ובמערכות ה- CRM, ארגונים חייבים לקבל יכולת הסתכלות של 360 מעלות על לקוחותיהם על מנת להקדים את התחרות", אמר גיריש פנצ'ה (Girish Pancha), סמנכ"ל מוצרים בחברת אינפורמטיקה. "על מנת לקבל תמונה מלאה אודות הלקוח, צריך 'למשוך' מידע מכל היישומים הארגוניים, יישומי הענן ותוכנות צד שלישי בהן עושה הארגון שימוש. עם הרכישה של חברת Data Scout והשקת הפתרון החדש אנו מסוגלים לספק טכנולוגיה נדרשת לטיוב נתונים, התאמתם, מניעת שכפולם והעשרתם, על מנת לספק את הערך הגבוה ביותר לנכסי המידע של הארגון".

ג'ון רדקליף (John Radcliffe), סמנכ"ל מחקר בחברת מחקרי השוק גרטנר, אמר: "עם התגברות הפופולאריות של יישומי CRM מבוססי-ענן, ארגונים מסתכלים על ה- MDM כפתרון לטיפול במידע אודות לקוחות המצוי בענן וביישומים 'על הקרקע'. ארגונים אשר כבר אימצו פתרונות ענן מקיפים מצפים לקבל את היתרונות המלאים של ה- MDM – גם בענן, ללא תחזוקת תוכנה, עם הצגת ערך מהירה וברורה וללא דמי מנוי".
 



לפרטים נוספים