חדשות

 MWC 2014: KMS lighthouse חשפה טכנולוגיה חדשה המקצרת משמעותית את זמן ההגעה למידע

חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן השיקה במהלך MWC 2014 בברצלונה את הגירסה החדשה של פתרון ניהול הידע Lighthouse 4.51, הכוללת טכנולוגיה חדשה המאפשרת לקצר באופן משמעותי את זמן ההגעה למידע תוך כדי אינטראקציה עם הלקוח ולשפר משמעותית את אפקטיביות השירות והתמיכה בכלל הערוצים.
שחר בן-עמי, מנכ"ל KMS lighthouse, אמר: "עם השקת הגירסה החדשה והטכנולוגיה לקיצור זמן ההגעה למידע מדויק במהלך אינטראקציה עם לקוח, אנו קרובים מאד למטרת ה- SECOND TO KNOWLEDGE 5 השאפתנית שלקחנו על עצמנו לפני 18 חודשים. ב- מלמעלה מ- 80% מן המקרים אנו מצליחים להגיע למידע ולספק תשובות מדויקות בתוך פחות מ- 5 שניות. אנו בדרך לשנות את התחום כך שאנחנו – הלקוחות נוכל לקבל תשובות איכותיות לכל שאלה גם בלי להתקשר למוקד השירות".
בן עמי הוסיף: " KMS lighthouseחווה כיום הצלחה משמעותית בארץ ובחו"ל והחברה יותר משילשה את עסקיה במהלך השנה האחרונה עם כניסה לכמה מהמפעילים הגדולים ביותר בעולם. אני יכול לומר בגאווה שתרמנו לכך שאין היום הרבה בנקים וחברות טלקום בעולם שעדיין מאמינים במנועי חיפוש פורטליים כפתרון ידע ראוי לערוצי השירות והתמיכה. ארגונים אלו מוותרים כיום על האפשרות לפתח פתרון בעצמם סביב פלטפורמות כדוגמת SharePoint כי הם מבינים את הפער וההתמחות שנוצרו. למעשה ב- 3 מתוך 5 הזכיות האחרונות של KMS זכינו בארגונים שהתחילו בפיתוח עצמי של פתרון והחליטו לעצור את הפיתוח ולעבור לפתרון Lighthouse".
"פלטפורמת Lighthouse של החברה נחשבת למובילה בישראל ולאחרונה מצליחה החברה לזכות בחוזים גדולים בעולם ולנצח בתחרות חברות כמו Oracle, וקאנה שלאחרונה נרכשה ע"י וורינט ב 514 מיליון דולר. ההתרכזות בעולם הטלקום והבנקאות הולידה תוצאות נפלאות. המשתתפים ב- MWC 2014, אשר הגיעו לפגוש אותנו הופתעו מאוד מן היכולות המיוחדות שלנו וכבר בשבועות הקרובים יפורסמו מספר הצלחות ושיתופי פעולה גדולים שהתהוו בתערוכה".



לפרטים נוספים