חדשות

בנק ירושלים בחר בפלטפורמת ניהול הידע של KMS lighthouse, מקבוצת אמן, כחלק ממגמת שיפור השירות ללקוח. הבנק בחר בפתרון Lighthouse  של KMS כמערכת ניהול ידע רב ערוצי למוקד השירות והמכירה שלו. הפתרון ישמש בבנק כפלטפורמה לניהול הידע עבור נציגי השירות במוקד הטלפוני, ויאפשר לבנק לספק בתוך שניות בודדות תשובות לשאלות במגוון נושאים ובכללם חשבונות עו"ש, פקדונות, אשראי ותמיכה טכנית. היקף העסקה עומד על מאות אלפי שקלים.

 

בנק ירושלים בחר  לשלב מוצר מדף טכנולוגי וחדשני הכולל מתודולוגיה של מידע מובנה, וזאת כדי להנגיש את המידע הרלוונטי לנותני השירות בתוך שניות בודדות. המערכת כוללת גם יכולות חיפוש סמנטי בשפה טבעית וטכנולוגיה ייחודית להצגה והבניית תוכן, המאפשרים לקבל תשובות מדויקות לשאילתות בשניות בודדות שממוקדות לפי אוכלוסיות שונות בארגון

 

מיכל מרכוס, מנהלת אגף המחשוב בבנק ירושלים אמרה: "לאחר תהליך בחינה ארוך, הפלטפורמה והספק שנבחרו, מאגדות מגוון יתרונות הן ברמת המוצר והן ברמת הספק. מערכת ה-Lighthouse נבחרה בין היתר בשל היכולות להקמת מאגר ידע ארגוני בצורה נוחה, מהירה ופשוטה. כמו כן, כיוון שלחברת KMS יש כבר את הניסיון ביישום מערכת ניהול ידע במוקדים של חברות בנקאיות ופיננסיות בארץ ובחו"ל."

 

על פי שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן: "בנק ירושלים חיפש ספק עם טכנולוגיה מתקדמת ועם ניסיון מוכח בסקטור הפיננסי והבנקאי, גם בארץ וגם בחו"ל. עם לקוחות כמו מזרחי טפחות, פסגות, הבנק הבינלאומי, לאומי קארד ועוד, KMS lighthouse התאימה לדרישות הללו. בעזרת הגרסה האחרונה שלLighthouse  אנו קרובים מאוד למטרתנו לספק את פיסת המידע הנדרשת לתהליך השירות או המכירה בתוך 5 שניות, ואנו סמוכים ובטוחים כי תהליך השירות ללקוח בבנק ירושלים ישתפר בעקבות זאת."

 

אבי שוירמן מנהל הפרויקט מטעם הבנק אמר: "תוך חמישה חודשים מחתימת ההסכם, הפרויקט עלה לאוויר בהצלחה, תוך עמידה ביעדי התקציב, והקמת פריטי ידע בעולמות התוכן לפי דרישות הבנק."   



לפרטים נוספים