חדשות

חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן השיקה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה כחלק מפתרון Lighthouse שמציע לחברות טלקום, בנקים ושאר ארגונים נותני שירות אפשרות להבניית הידע הארגוני בצורה פשוטה וקלה לשימוש על ידי נציגי השירות. פתרון Lighthouse זכה לפרסים בינלאומיים בשנה האחרונה, ביניהם פרס KM Promise מטעם המגזין הבינלאומי KMWorld וכן צויין ברשימת Cool Vendors לתחום ה-CRM של גרטנר.

"הפתרונות החדשים של Lighthouse באים לסייע לארגונים במכלול דרכי התקשורת שלהם מול הלקוחות, בין אם זה במרכזי השירות הטלפונים, האינטרנטים או הפרונטאליים," אמר שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן. "כעת, עם מגוון הפתרונות שאנו מציעים, KMS lighthouse עומדת בחזית מהפיכת הידע, בדרכנו להוביל ארגונים לעולם של Knowledge Driven Experiences."

מערכת ניהול הידע הרב-הערוצי, Lighthouse, מציגה כעת 4 סוגים שונים של פתרונות:
Lighthouse for Contact Centers: פתרון המותאם למסופי מחשב במרכזי שירות, המסייע לנותני השירות לטפל ביעילות בפניות טלפוניות של לקוחות ישירות משולחן העבודה שלהם, תוך קבלת תשובות ב-5 שניות בלבד.
Lighthouse Touch: אפליקציית טאבלט חדשה עבור מרכזי מכירה פרונטאליים, המאפשרת לאנשי המכירות קבלת תשובות מהירות מאוד לכל שאילתה שיציגו הלקוחות. בעזרת Lighthouse Touch כל איש מכירות יכול להפוך למומחה בתחומו בעודו עומד מול לקוחות.
Lighthouse Engage: אפליקציית סמארטפון אשר הופכת כל עובד בארגון לשגריר, על ידי כך שהיא מספקת לו מידע נחוץ בכל זמן ובכל מקום. עם האפליקצייה החדשה יוכלו ארגונים לפנות ללקהלים חדשים, עם אנשי שטח וסוכני שירות.
Ask!Don't Search: מנוע חיפוש פשוט לשימוש המורכב על סרגל כלים באתרים ומאפשר לקהל הרחב להקליד מגוון רחב של שאלות ולקבל תשובות תוך רגעים ספורים, ללא צורך בחיפוש. גם השאלות והגם התשובות הינן בשפה טבעית ולא מצריכה מאמץ רב מצד הלקוח בכדי לאתר את המידע אותו הוא מבקש.

כאמור, בעזרת קו המוצרים החדש של KMS lighthouse יכולים כעת ארגונים לספק ללקוחותיהם את חוויית השירות מונעת הידע (Knowledge Driven Experience) הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר ובאופן פשוט.


אודות חברת KMS lighthouse:
חברת KMS lighthouse, מקבוצת אמן, מספקת פתרונות לשיפור חווית שירות הלקוחות באמצעות ידע. מוצרי החברה מוטמעים הן בקרב חברות בינלאומיות עם מיליוני לקוחות והן בשוק הישראלי. הפתרונות של KMS lighthouse מספקים תשובות מדויקות לשאלות שנשאלות בשפה הטבעית, תוך 5 שניות, בכל ערוצי השירות: מרכזי שירות לקוחות, חנויות, באמצעות הפיכת עובדי החברה לשגריריה ועמדות שירות עצמי. החל משנת 2013, KMS lighthouse מובילה תפיסה של KDE, Knowledge Driven Experience. המוצרים של KMS lighthouse מבוססים על תבנות ייחודי של הידע, הנגשתו וויזואליזציה שלו. ב-2014, KMS lighthouse זכתה להיכלל ברשימת ה- Cool Vendors של Gartner וכן ב- KM Promise Award של KM World.



לפרטים נוספים