חדשות

KMS lighthouse מקבוצת אמן ברשימת 100 החברות המשפיעות בתחום ניהול הידע

בסוף 2014 זכתה KMS lighthouse מקבוצת אמן בפרס ההבטחה של מגזין KMWORLD. כעת, המגזין מציין את החברה ברשימת החברות המבטיחות שלו לשנת 2015, בתחום ניהול הידע

KMS lighthouse מקבוצת אמן פועלת בשנים האחרונות בפיתוח הדור הבא של פתרונות ניהול הידע עבור ארגונים. החברה חתמה לאחרונה חוזים עם חברות מובילות במזרח הרחוק לאספקת פתרון Lighthouse המוביל שלה לניהול הידע במרכזי שירות טלפוניים ופרונטליים ברחבי אסיה.
בנובמבר האחרון, קיבלה החברה את פרס ההבטחה לשנת 2014 מידי המגזין הבינלאומי KMWORLD, וכעת היא נוחלת הצלחה נוספת, כאשר צויינה ברשימה היוקרתית “100 Companies that Matter in KM in 2015”  של מגזין KMWORLD, הסוקר את שוק מערכות הידע, המסמכים וניהול התוכן. עמיתי המגזין, אנליסטים ומנהלי מערכות זיהו את KMS lighthouse מבין מאות המתמודדים, כחברה אשר מקדישה את מרצה לשינוי חווייות הלקוח באמצעות ידע.
ההודעה הרשמית תצא בגיליון מרץ של המגזין, המוקדש ל-100 החברות המובילות בשוק. בין נימוקי המגזין היו מוצרי Lighthouse השונים אשר מיישמים את חזון ה-KDE (Knowledge Driven Experience) של החברה, אשר מציע דרכים להפוך ביג דאטה לידע מעשי, כך מאפשר לנותני שירות להבטיח חוויית לקוח "מקצועית" באופן מהיר ויעיל. כתוצאה מכך, לקוחות ארגונים מרגישים שהם מקבלים תשובות ממומחים בכל ערוצי השירות: בחנויות, בטלפון או דרך נקודות הקצה בשירות עצמי.
שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse אמר: "זוהי הכרה נוספת ממומחי השוק שחזון ה-KDE שלנו חשוב באמת. התשוקה שלנו היא כי צרכנים יחוו את השירות המקצועי ביותר בכל אינטראקציה, בין אם זה עם ספק שירותי תקשורת, בנק או חנות קמעונאית."
חברות אשר נכנסנו לרשימת "100 המשפיעות" של KMWORLD בשנים קודמות היא כאלו אשר סייעו ביצירת שוק, הגדירו שוק מחדש או שיפרו אותו. עם חזון ה-KDE, KMS lighthouse משנה האופן בו הידע נתפס, ואת תפקידו בשירות הלקוחות.



לפרטים נוספים