שירותים מנוהלים Managed Services

ההחלטה להוציא את שירותי ה-IT או חלקם לספק שירותי מיקור חוץ הנה החלטה כבדת משקל לארגון. הבחירה בספק משמעותית לא פחות. קבוצת אמן צברה ניסיון רב שנים בכל תחומי הפעילות בעולם ה-IT, החל מהתשתית הפיזיות ועד רמת האפליקציה ויכולה לנהל עבורך שירותי IT מורכבים

אמן מספקת מענה בתחומי האחריות על מערכות המידע הארגוניות, מתקן המחשב הארגוני (Data Center), תפעול ואחזקת רשתות התקשורת בארגון, שירותי Help Desk כוללים לארגון, ניהול תשתיות
ה-System, ניהול תשתיות אבטחת המידע והתקשורת ואספקת מומחים בתחומים השונים בהתאם לצרכי הארגון.


מתודולוגית שירות מיקור חוץ נבנית לאורך זמן על בסיס ידע רב בכל תחומי ה-IT הכלולים בשרות. נדרשת בחינה מעמיקה של הארגון וצרכיו לפני הטמעת שרות זה בארגון.

השרותים המסופקים מופעלים על בסיס SLA המתאים לצרכי הארגון ולשביעות רצונו. אמן מסייעת ללקוח באפיון והגדרת ה- SLA אשר יספק עבורו את הפתרון המתאים.

לקבוצת אמן מומחים בעלי ניסיון רב בכל אחד מתחומי הפעילות הנדרשים לאספקת פתרון מיקור חוץ לארגון החל מפתרון מערכתי, תוך לקיחת אחריות כוללת עם מדדי עלות ו- SLA וכלה בפתרון ייעודי לתחום ספציפי במכלול שירותי ה-IT הנצרך על ידי ארגון.

החברה מספקת פתרונות מיקור חוץ המותאמים Tailor Made לצרכי הלקוח על פי אפיון המבוצע בשילוב גורמי הלקוח.

אמן מספקת שירותים מנוהלים במספר דיסציפלינות שהוכיחו עצמן על מנת לספק שירותי המשכיות עסקית לארגון (BCS – Business Continuity Services). תחום זה נחלק לשלושה תתי-שירותים:

  • תמיכה ביישומים עסקיים (Business Application Support) – תמיכה ביישומים עסקיים ייחודיים לארגון, באופן הכולל למידה של יישומים אלה ואספקתם השוטפת.
  • תמיכה בתשתיות   (IT (IT Infrastructure Support – תמיכה בכלל תשתיות ה-IT בארגון, כולל תשתיות תקשורת, אבטחת מידע, גיבויים ואחסון, שירותי דואר ועוד.
  • תמיכה במשתמשי הקצה (End User Support) – שירותי תמיכה מלאה במשתמשים על ידי הפעלת Help Desk וטכנאים לכל תחום משתמשי המידע, כולל תפעול עמדות קצה וציוד פריפריאלי, office וקישוריות
  • שירות תחום (Selective Outsourcing)- למערכת ו/או למערך מסוים.

read more
כלל השירותים יכולים להינתן במיקור חוץ מלא ומקיף (Comprehensive Outsourcing) האחראי על כלל המערכות או באמצעות מיקור חוץ סלקטיבי (Selective Outsourcing), היכול לכלול אחריות על שירותי תקשורת, שירותי אבטחת מידע, שירותי System NT ושירותי תמיכה למערכות ספציפיות.

לפרטים נוספים