SOCIAL ANALYTICS

חטיבת הBI פיתחה מערכת ניטור הסורקת את המידע ברשתות החברתיות והזירה הדיגיטלית מסביב לשעון, מעבדת ומנתחת אותו און ליין, ומעבירה ללקוחות דיווחים בזמן אמת באמצעות הדוא"ל או פורטל הלקוחות בכתובת הניתור.
באמצעות המערכת ניתן להפיק תובנות משמעותיות שיסייעו לפעילות הארגון בהיבט האסטרטגי.

לאור השימוש הנרחב ברשתות החברתיות בעולם החדש, המאפשר לכל אחד להביע דעה ולחלוק אותה עם העולם בשבריר שנייה, מהווה המערכת נכס אסטרטגי רב עוצמה, המאפשר לחברות וארגונים אפשרות להבין טוב יותר את הצרכנים, קהלי היעד והלך הרוח סביב המוצר שלהם ושל המתחרים ולהגיב אליהם במהירות האפשרית.
המערכת מנטרת מהרשת בזמן אמת גם נתונים הכוללים בין היתר מידע על מבצעים, השקות של מוצרים ושרותים חדשים בשוק ושל המתחרים, השוואות מחירים, תגובות גולשים, הערות, פוסטים, סרטונים ובכלל כל פעילות רלוונטית ומוצר הקיים ברחבי הרשת ועשוי לעניין את הלקוח, בהתבסס על מילות החיפוש שהוגדרו מראש.

בתקופה זו בה הצרכן הפך ובצדק לחכם וחשדן יותר המצפה לאמינות, שקיפות והיענות בכל מקום, בתוספת יכולתו להשפיע על אלפי צרכנים פוטנציאליים אחרים באמצעות סטטוס, ציוץ, טוקבק או פוסט, די בהקלקת עכבר פשוטה בכדי להצית אש גדולה שתגרום משבר, העשוי לייצר נזק רב לפעילות השוטפת של ארגונים ותדמיתם, ואף להפסדים ופשיטת רגל. המערכת תנטר ותנתח את השיחות השליליות ברשת העשויות להתפתח ולהתלקח, ולדווח עליהם מבעוד מועד ללקוח, שמצדו יוכל להפיק תובנות מידיות ולטפל בנושא בטרם יקבל תאוצה.

המערכת מבוססת על מנוע חיפוש הסורק את האינטרנט באופן שוטף, כולל הרשתות החברתיות, אתרי האינטרנט ואתרי המתחרים ואוסף מידע רלוונטי על פי הגדרות ומילות חיפוש שהוגדרו מראש. יצוין כי המידע הנאסף נשמר בתשתיות הארגון מה שמהווה נכס ליכולות תחקור עתידיות ובחינת מגמות לאורך זמן.

תפיסת הפתרון:
  • הצלבת מידע לא מובנה חיצוני לארגון (Internet), עם מידע פנים ארגוני (DWH), כגון: לקוחות, פרויקטים, פעילויות ועוד
  • יצירת מדדי בקרה ותפעול
  • התראות על ליקויים פנימיים אל מול תגובה שלילית של לקוחות/תקשורת
  • דיווח ב-Near Real Time המאפשר יכולת תגובה מהירה
  • מודל השומר היסטוריה ומאפשר חיפוש מלא על המידע והצגת מגמות

לפרטים נוספים

image01