8+1 סיבות כיצד מיקור החוץ Offshore של קבוצת אמן מבטיח את המשך הפיתוח, היציבות והצמיחה שלכם

לעיתים נדמה שהאתגר הגדול ביותר איתו מתמודדות חברות הייטק ישראליות המבוססות על פיתוח הוא גיוס והעסקה יציבה של טאלנטים, מפתחים ועובדי IT. ברור שהמצב רק ילך ויחריף בעתיד.

לקבוצת אמן יש פתרון מיקור חוץ Offshore, המספק מענה לצורך שלכם, לממש ולתחזק את החזון הטכנולוגי שלכם כדי להמשיך בצמיחת החברה.

קצת היסטוריה

קבוצת אמן ידועה בישראל כאחת מ-5 החברות המובילות בישראל לשירותי IT. אנו פעילים כמעט בכל תחום IT ומספקים שירותים בעיקר לחברות הגדולות במשק הישראלי.

פחות ידוע כי לקבוצת אמן יש פעילות ענפה גם בחו”ל, בזכות חברות בנות שנרכשו במהלך השנים.

בבעלותנו, בין היתר, חברות בנות ומרכזי פיתוח במדינות עם תרבות הייטק אירופאית, כמו פולין, פורטוגל וסרביה. החברות מעניקות פתרונות IT ללקוחות גדולים באירופה בתחום הבנקאות, הביטוח, תקשורת, תעשיה, תיירות ואף שירותי הממשלה.

לחברות אלה, שסביבן אקוסיסטם שלם של לקוחות, עובדים ופעילות עסקית וטכנולוגית, יש גם מחלקות פיתוח, גיוס, משאבי אנוש, רווחה, תשתיות ועוד,
המרכזים צברו נסיון רב בגיוס והעסקת טאלנטים ומפתחים עם מדדי תחלופה נמוכים מאוד ביחס לשוק המקומי, בטח ביחס לישראל.

כמו כל המרכזים של חברות קבוצת אמן, גם מרכזים אלה מעוצבים ובנויים כך שיאפשרו עבודה נוחה לאנשי הפיתוח, עם תשתית משרדים מאובזרת, שרתים, תקשורת, צוות HR ורווחה, כל זאת הופך אותנו למקום העסקה נחשק ומשפר את יציבות עובדי הפיתוח שלנו.

לאחרונה, עם הביקוש מצד לקוחותינו הקיימים, התחלנו לספק שירותי מיקור חוץ (Offshore) באמצעות המרכזים הללו גם ללקוחות חדשים, שאינם לקוחות קבועים של החברה.

העסקת טאלנטים ומפתחים במיקור חוץ Offshore של קבוצת אמן, מבטיח המשכיות צמיחה, יציבות עובדים ותפקוד אופטימלי של מחלקות הפיתוח שלכם.

במיקור חוץ Off shore זה לא כמה אתם משלמים, זה מה אתם מקבלים.

העסקת טאלנטים ומפתחים מקצועיים, במיוחד אירופיים, אינה צריכה להסתכם רק חיסכון בעלויות, זאת פעולה בעלת חשיבות אסטרטגית לחברה. הן במשמעות של התפוקות מהמפתחים כשהכל מתנהל כמתוכנן, אבל יותר מבחינת הסיכונים כאשר הדברים משתבשים.

חברות מבוססות לא יכולות להרשות לעצמן את הסיכונים העסקיים, הכלכליים ואף הפליליים שעלולים להתרחש בפעילות מיקור חוץ עם חברה מזדמנת.

לקבוצת אמן עשרות שנות ניסיון בפיתוח וניהול גלובלי. אנו מבססים את שירותינו על ניסיון מוכח, המבטיח לא רק פתרון מיידי לצרכים שלכם, אלא גם שותפות ארוכת טווח עם קבוצה בעלת גב כלכלי רחב, שתוביל אתכם להצלחה בכל תנאי שוק.

אז מה אתם מקבלים?

  • גישה למפתחים, מנתחי מערכות וטאלנטים ברמה גבוהה בכל טכנולוגיה, כולל iOS Development, DevOps, JAVA , C, C++, React, Angular, C#, Salesforce, SAP, ועוד טכנולוגיות שאינן שכיחות בישראל כמו Cobol, AS400, Appian, OutSystems, Low code ועוד.

  • חיסכון בעלויות: תשתית הגיוס והעסקת העובדים של מרכזי הפיתוח המקומיים שלנו כבר קיימת, מה שמוזיל את העלויות ביחס למתחרים. זהו יתרון משמעותי לחברות המעוניינות לצמצם עלויות תוך שמירה על איכות גבוהה.

  • התאמה מושלמת לצרכי החברה: בין אם מדובר במפתח בודד או בצוות שלם, בעובדים בלבד או באחריות על פרויקטים, אנו מספקים פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח, הן בשגרה והן במצבי חירום.

  • טיפול בכל האתגרים המשפטיים, הרגולטוריים והפיננסיים של העסקת טאלנטים אירופיים: אנו מציעים ליווי מלא, החל מהגיוס ועד להתאמה משפטית ופיננסית בכל מדינה שבה אנו פועלים. באירופה, טעויות בתחום זה עלולות להוביל לאשמה פלילית אישית של מנהלי היחידות.

  • המשכיות עסקית ויציבות: חיבור העובדים לחברה יציבה ומבוססת, המספקת תנאי עבודה פיזיים, שכר ישיר ותנאים תחרותיים, מבטיח נאמנות לאורך זמן.

  • שירות המבוסס על אקוסיסטם מצליח: אנו מספקים שירותים מתוך אקוסיסטם מבוסס ולא מחברה מזדמנת. אנו מציעים פתרונות שהוכיחו את עצמם פעם אחר פעם, עם צוותים מנוסים ומקצועיים.

  • תחושת שייכות של העובדים: העובדים שייכים לארגון העוטף אותם הן מבחינה חומרית והן מבחינה נפשית. הניסיון הרב שלנו בגיוס ובניית קשרים ארוכי טווח מתבטא בגיוס יעיל והבנת מה שחשוב לעובדים – כמו המתנות הנכונות לחגים והיחס האישי.

  • גורם ישראלי אחראי ונגיש: קלות התקשורת עם גורם ישראלי המנהל את מערך מיקור החוץ (Offshore) ולוקח עליו אחריות מלאה מבטיחה שהשירות יותאם במדויק לצרכים שלכם.

מעבר לכל היתרונות הללו, הפיזור הגיאוגרפי של מרכזי הפיתוח מאפשר לשמור על יציבות ורציפות גם כאשר מצבי חירום פוגעים ביכולת העבודה באזור מסוים.

לסיכום:

מיקור החוץ Offshore של קבוצת אמן מציע פתרון כולל ומותאם אישית שמבטיח יציבות, צמיחה והמשכיות עסקית עם צוות שאף פעם לא מפסיק לעבוד. עם גישה לטאלנטים מובילים, חיסכון בעלויות והתנהלות “חלקה” בשוק הגלובלי, אנו מבטיחים שהפיתוח שלכם יהיה בידיים הטובות ביותר. הצטרפו לחברות שכבר נהנות מהיתרונות הללו וגלו כיצד אמן יכולה לתמוך בצמיחה שלכם.

Accessibility Toolbar