Contact Us
- Phone number: 03-6173737
- Fax : 073-2016920
Direction
- Shimshon St 9, Petah Tikva 4952707
הפקת חשבונית ללקוח מלווה בלא מעט כאבי ראש עבור הארגון: גם אחרי שהלקוח מסכים לעבור לחשבונית דיגיטלית, צריך לעמוד בדרישות הרגולציה, להפיק חשבונית המכילה את כל הפרמטרים הרלוונטיים, להרכיב את החשבונית ועוד. אך כאן לא מסתיים הטיפול: לרוב אחרי שהלקוחות מקבלים את החשבונית, נרשמים במוקדי השירות עומסים גבוהים.
אז איך אפשר להפוך את החשבונית מכאב ראש לנכס ארגוני, שחוסך משאבים ומגדיל מכירות?
במקום לשלוח מסמך PDF מסורבל ו”אפור” שיקשה על קריאת נתוני החשבונית, בעזרת טכנולוגיות קיימות ניתן ליצור חשבונית מעוצבת ואינטראקטיבית בפורמט HTML: אל הלקוח יישלח קישור במייל שיפנה אותו לתפריט מתקדם, בו תוצג החשבונית. זאת כמובן בלי לגרוע ביכולת להפיק חשבונית בפורמט PDF, בהתאם לדרישות הרגולציה.
איך אפשר להשתמש בחשבונית האינטראקטיבית, כדי לחסוך משאבים יקרים ולהגדיל את המכירות ואת שביעות הרצון?
הגדלת שביעות הרצון
בנקודה הרגישה הנוגעת לכיס הלקוח, בה הוא מנסה להבין על מה הוא שילם, נרצה לייצר שביעות רצון גבוהה ככל הניתן. איך אפשר לעשות את זה? חשבונית דיגיטלית בפורמט HTML יכולה לתרום במספר אופנים להגדלת שביעות הרצון:
חשבונית דיגיטלית בפורמט PDF אולי מציגה את כל הפרטים הרלוונטיים, אך עומס המידע עלול ליצור קשיי התמצאות, שמקשים על הלקוח להגיע למידע שהוא מחפש. במקרים רבים, הקושי להבין את התמונה הגדולה ולהגיע במהירות למידע הרצוי, מוליד ריבוי פניות למוקדי השירות שכורעים תחת העומס.
איך אפשר להציג ללקוח את המידע הרלוונטי ולהפחית את כמות הפניות לשירות?
באמצעות חשבונית אינטראקטיבית.
ישנם מספר כללי אצבע להצגה נוחה של נתוני החשבונית האינטראקטיבית. למשל, מומלץ לרכז את כל הפרטים החשובים במסך הראשון שרואה הלקוח (כגון תשלום כולל, פירוט השירותים והעלות כל אחד מהם).
בנוסף הצגה גרפית של הנתונים תאפשר ללקוח להבין ולעבד אותם בצורה טובה יותר (למשל באמצעות גרף שמציג את נתוני הצריכה או פאי שמציג את התפלגות התשלום).