מה התפקיד שלך יכלול?

לארגון פיננסי גדול ומוביל בתחומו

דרוש.ה PMO

יחידת ה PMO מטפלת בנושאים הבאים –

• אחריות על בניית תכנית העבודה השנתית.

• בקרה אחר התקדמות תוכניות עבודה שנתיות : עמידה ביעדים, תכנון מול ביצוע, ניהול משאבים, הכנת מצגות היגוי.

• הכנת כלי עבודה ודוחות לשימוש כלל צוות ה-PMO ועבור מנהלים למטרת גיבוש תמונת מצב.

• בקרה וקבלת החלטות בין היתר בעזרת Power Query ו – VBA.

• הגדרת מדדי KPI, פיתוח דוחות ו- Dashboards ייעודיים למדידת ביצועי הפרויקט

• אחריות על יישום פלטפורמה לניהול השוטף של הפרויקטים בחטיבה על בסיס כלי PPM ארגוני

• עבודה מול PMO תחומיים בתוך הארגון

• יתרון היכרות עם מערכות לניהול תוכנית עבודה – PPM MS Project, MSP,JIRA

למי התפקיד יתאים?

• תואר אקדמאי.
• ניסיון של לפחות 4 שנים כ PMO באגף מערכות מידע, עדיפות לארגון גדול.
• ידע רחב ב-Pivot, Formulas ,VBA) Excel).
• ניסיון בעבודה עם מערכות לניהול פרויקטים, התנסות באנליזת נתונים, ניהול ישיבות סטטוס פרויקט, עבודה מול מנהלי הפרויקטים , לוז ,תקציבים ובניית תכניות עבודה.

מי אנחנו?

  • אחת מחמש

    חברות ה- IT המובילות בישראל

  • 7 משרדים

    ברחבי העולם

  • צמיחה

    גידול שנתי של 25% בשנה בעשור האחרון

  • מומחיות

    מוצרים ושירותים לעסקים

  • מחזור רווחי

    300 מיליון בשנה

  • 1972

    הוקמה בישראל כחברה פרטית

  • +2500

    עובדים

שליחת קורות חיים

    Accessibility Toolbar