מה התפקיד שלך יכלול?

לארגון פיננסי גדול ומוביל בתחומו

דרוש.ה PMO

יחידת ה PMO מטפלת בנושאים הבאים –

• אחריות על בניית תכנית העבודה השנתית.

• בקרה אחר התקדמות תוכניות עבודה שנתיות : עמידה ביעדים, תכנון מול ביצוע, ניהול משאבים,

הכנת מצגות היגוי

• הכנת כלי עבודה ודוחות לשימוש כלל צוות ה-PMO ועבור מנהלים למטרת גיבוש תמונת מצב,

בקרה וקבלת החלטות בין היתר בעזרת Power Query ו – VBA

• הגדרת מדדי KPI, פיתוח דוחות ו- Dashboards ייעודיים למדידת ביצועי הפרויקט

• אחריות על יישום פלטפורמה לניהול השוטף של הפרויקטים בחטיבה על בסיס כלי PPM ארגוני

• עבודה מול PMO תחומיים בתוך הארגון

• יתרון היכרות עם מערכות לניהול תוכנית עבודה – PPM MS Project, MSP,JIRA

למי התפקיד יתאים?

• ניסיון של לפחות 4 שנים כ PMO, עדיפות לארגון גדול
• מועמד.ת שעבד.ה כ-PMO באגף מערכות מידע – חובה
• ידע רחב בפונקציות באקסל,
• Pivot, Formulas ,VBA) Excel ) ברמה גבוהה
• עבודה עם מערכות לניהול פרויקטים, התנסות באנליזת נתונים, ניהול ישיבות סטטוס פרויקט,
עבודה מול מנהלי הפרויקטים , לוז ,תקציבים ובניית תכניות עבודה.

מי אנחנו?

  • אחת מחמש

    חברות ה- IT המובילות בישראל

  • 7 משרדים

    ברחבי העולם

  • צמיחה

    גידול שנתי של 25% בשנה בעשור האחרון

  • מומחיות

    מוצרים ושירותים לעסקים

  • מחזור רווחי

    300 מיליון בשנה

  • 1972

    הוקמה בישראל כחברה פרטית

  • +2500

    עובדים

שליחת קורות חיים

    Accessibility Toolbar