A podcast by Aman Group companies

Tech professionals speaking with customers on how technology helps them in real life

טכנולוגיה פוגשת עסקים

TechAway הוא פודקאסט חדשני וראשון מסוגו. מקצועני הטכנולוגיה של קבוצת אמן מדברים עם האנשים שמובילים את החברות הגדולות בתעשייה. יחד הם דנים בטכנולוגיות וברעיונות שמעצבים את העתיד הדיגיטלי שלנו, מעריכים מה צופן העתיד וחולקים תובנות ייחודיות מהניסיון האישי שלהם. חלק מהתובנות מקבלות כאן במה בפעם הראשונה אי פעם.

ניתן להאזין בפלטפורמות הבאות:

כל הפרקים

פרק #1

AI in Knowledge Management

 משך: 26 דקות | תום רונן – monday.com, ארז קרדה – KMS Lighthouse

טכנולוגיות AI עוזרות לארגונים לתת שירות לקוחות מהיר ויעיל ללקוחות שלהם. אבל כיצד הם עושים זאת? בפרק הזה אנחנו נדבר עם תום ממאנדיי ונבין איך מערכות אוטומציה מביאות לנציגים וללקוחות את המידע שהם צריכים, מה השלבים שארגון צריך לעבור כדי להטמיע מערכת אוטומציה ואיך הדבר משפיע על שביעות רצון העובדים. האזנה נעימה!
00:00
00:00
  • 00:00

פרק #2

המהפיכה של טוויליו

משך: 27 דקות | ינאי מילשטיין – קבוצת אמן, רז ברטוב – ביטוח ישיר

טוויליו עשתה מהפיכה בעולם הפיתוח ושירות הלקוחות. במקום שארגונים יהיו תלויים במוצרים קיימים, היא מאפשרת להם לבנות איזה מוצרים שהם רוצים, כיד הדמיון הטובה עליהם. בפרק הזה, רז מביטוח ישיר וינאי מקבוצת אמן מספרים על הפתרונות החדשניים הם הצליחו להטמיע בארגון, חלקם חדשניים אפילו עבור טוויליו עצמה! האזנה נעימה!
00:00
00:00
  • 00:00

פרק #3

הפוטנציאל האסטרטגי של הדאטה

משך: 20 דקות | אריאל עוז – קבוצת אמן, ודרור סיבוני – Waves
ריבוי המכשירים ומערכות המידע יצרו המון סוגי דאטה חדשים עבור ארגונים. הדאטה הזה יכול לעזור להם לעשות קפיצת מדרגה אסטרטגית. בפרק הזה, דרור מ- Waves ואריאל מאיטרניטי מסבירים איך אפשר לתכנן ולבצע תהליך דאטה אסטרטגי, כמה זמן הוא לוקח ומאיפה מומלץ להתחיל. האזנה נעימה!
00:00
00:00
  • 00:00

פרק #4

מאחורי הקלעים בשרשרת האספקה אצל חברת סבון העולמית

משך: 24 דקות | אלכסיי ספוז׳ניק – רסנר קבוצת אמן, ואייל שפר – SABON

בזמן שכולם מדברים על מחסור עולמי במוצרים בגלל שרשראות אספקה קטועות אחרי הקורונה והמלחמה באוקראינה, חברת ״סבון״ מצאה פתרון לניהול אופטימלי של אספקה ומלאים – מערכות מחשוב של רסנר לניהול לוגיסטיקה ושרשאות אספקה. בפרק הזה, אלכסיי ספוז’ניק, מנהל פרויקט בכיר ברסנר, ואייל שפר, מנהל התכנון הגלובלי של סבון, מספרים איך רסנר עזרה לסבון לשפר את אחוז הזמינות בשווקים ביפן, באירופה ובארה״ב מ-88% ל-98%, להוריד את המלאים בשווקים האלה בכ-20% ולהקטין ב-50% את המשלוחים האוויריים לאסיה.
00:00
00:00
  • 00:00

פרק #4

איך הצליח ארגון הבריאות השני בגודלו בעולם – כן כן, קופת חולים כללית שלנו, להשתדרג דיגיטלית תוך שבועיים?

משך: 22 דקות | עודד רפאלי – כללית, ומתן סיטבון – אשנב

התקופה: תקופת הקורונה המלחיצה, עיניינים של חיים ומוות, סגרים ובידודים. התהליך: שיתוף פעולה עם חברת אשנב, מבית קבוצת אמן, הטמעת מערכת אחסון חזקה ואמינה של IBM, שימוש בפתרונות טכנולוגיים המאפשרים 0 השבתה של מערכות, זמינות 24/7 ושימוש בבוטים ועוד.
התוצאה: הצעדת קופ”ח כללית קדימה מבלי להביט לאחור. והיו גם פרסים.

00:00
00:00
  • 00:00

רוצים לקבל TechAway למייל עם טיפים נוספים?

הירשמו כאן:

Accessibility Toolbar