אסטרטגיית ה”בכל מקום, כל הזמן” דורשת מארגונים משאבים רבים ומתקשה לספק ללקוחות את רמת השירות לה הם מצפים. ההכרה בכך שמרבית הלקוחות מתנהלים בערוצים קבועים, הובילה להולדתו של ה-Optichannel, השלב הבא בעולם חווית הלקוח. הגישה החדשה מאפשרת להתאים לכל אינטראקציה את הערוץ האופטימלי, כדי להעניק שירות פרסונלי.
כדי לעשות סדר במגמות החדשות בעולם חווית הלקוח, יצרנו מדריך שמספק מבוא ל-Optichannel ולאפשרויות הגלומות בו: ייעול תהליכים, שימור לקוחות, הגדלת היקף המכירות וחיזוק היתרון התחרותי.